فروش چسب رابرلاینینگ , فروش چسب لاستیک به فلز , فروش تسمه نقاله

شرکت زرین پوشش ایرانیان

شماره ثبت : ۶۱۱۷۶۱

برای کسانی که بدنبال این سوال هستند که چسب دو طرفه ارزان را از کجا تهیه کنیم باید گفت تمامی فروشگاه‌های لوازم ساختمانی و یا فروشگاه های اینترنتی چسب با ارائه انواع چسب دو طرفه ارزان قیمت نیاز شما را برطرف می کنند.

چسب دو طرفه ارزان

اما دقت داشته باشید تا با خرید چسب دو طرفه ارزان و مقاوم هم از هزینه کمتر و هم کیفیت بالاتر برخوردار شوید.چسب دو طرفه برای موارد مختلف و گسترده ای از جمله صنایع پوشاک، کفاشی، ساختمانی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

طریقه استفاده از چسب دو طرفه ارزان بدین صورت است که ابتدا می‌بایست سطح دو جسم مورد نظر به خوبی تمیز شده و بدون گرد و غبار باشد سپس پوشش محافظ دو طرف را برداشته و در وضع مورد نظر قرارداده و به آرامی به هم فشار می دهیم.

چسب دوطرفه چیست ؟

چسبی است که درمقابل فشارحساس بوده و توسط ماده چسبنده دو طرف آن پوشش داده شده است. این محصول منحصرا برای چسباندن دو سطح به یکدیگربه طوری که درمحصول نهایی قابل رویت نمی باشد،توسعه داده شده است.علت اصلی استفاده ازچسب دو طرفه ارائه محصول نهایی با کیفیت و دقت بالا می‌باشد.

ضخامت چسب دو طرفه

درتقسیم بندی چسب های دو طرفه ارزان ازنظر ضخامت، می‌توان به چسبهای دو طرفه نازک یا پوسته پیازی و چسب دوطرفه ضخیم یا فوم دار اشاره کرد.

فرایند تولید چسب دو طرفه

این چسب به وسیله پوشش دادن ماده حامل یاکَریِر دردو طرف آن توسط لایه نازک چسب بوجود می‌آیند، پس ازخشک شدن چسب برروی ماده حامل، کاغذ یا فیلم مورد نظر که براساس نوع کاربری چسب، از جنسهای مختلفی ساخته می شود، به یک طرف چسب دو طرفه چسبانده می‌شود.

چسب‌های دوطرفه به صورت رول های جامبو در می آیند و به ابعاد مورد نظر برش داده می‌شوند.

چسب دو طرفه پوست پیازی

چسب دو طرفه پوست پیازی ارزان

اولویت و راهبرد مهم شرکت پاک جلوه نگار  تامین چسب دوطرفه پوست پیازی ارزان با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت ممکن می باشد.چسب های دو طرفه نوار چسبی می باشد که در برابر فشار حساس بوده و توسط ماده چسبنده دو طرف آن پوشش داده شده است.

عمده کاربرد این نوار چسب ، چسباندن دو سطوح به یکدیگر می باشد. که در محصول نهایی قابل مشاهده نمی باشد. علت اصلی استفاده از چسب دو طرفه، ارائه محصول نهایی با کیفیت و دقت بالا می‌باشد.
چسب دو طرفه پوست پیازی (سلولزی) از انواع دیگر چسب های دو طرفه می باشد.هسته ی اصلی چسب دو طرفه سلولزی از ترکیب سلولز و چسب پایه حلال و یا پایه آب تشکیل شده است

چسب دو طرفه آلمانی

بهترین برندهای  چسب دو طرفه از نظر کارشناسان چسب های آلمانی و یک نمونه از چسب آمریکایی به نام ۳m یا همان چسب روکش قرمز معروف می باشد . عبارتند از:

چرا چسب آلمانی پر مصرف است ؟

ممکن است به خاطر ارزانتر بودن قیمت چسب دو طرفه چینی یا برندهای متفرقه فریب ارزان بودن چسب بی کیفتی را بخورید . هر چه سطح کار وسیع تر می شود خسارات احتمالی در قبال چسب دو طرفه بی کیفیت بیشتر میشود . از آنجایی هم که چسبهای دو طرفه را پس از تایم مشخصی نمی تواند دیگر به راحتی از سطح کار جدا کرد باید بسیار دقت کرد که چسب دو طرفه تقلبی استفاده نکنید  و به جای آن چسب آلمانی انتخاب کنید تا :

کیفیت سرتاسری چسب دوطرفه

بعد از استفاده چسب دو طرفه در سطوح وسیع ، در بسیاری مواقع دیده می شود که رگه های خامی ، پارگی های چسب ،  و تفاوت کیفیت چسبندگی در برخی نقاط و همچنین حباب های روی چسب دیده می شود و این می تواند بسیار ناخوشایند باشد .  از ویژگیهای چسب دو طرفه با کیفیت آلمانی این است که فاقد این مشکلات هستند و نهایتا در برخی برندها اگر حباب یا خط هایی در رول چسب دیده اگر دیده می شود ، به هیچ وجه کیفیت چسبندگی چسب پایین نمی آید .

خصوصیات چسب دو طرفه

چسبهای دو طرفه ارزان با کارایی بالا برای کاربردهای در فضای باز مناسب هستند همچنین مقاومت بسیار خوبی در برابر نور( UV )، و هر شرایط سخت آب و هوایی را دارد.

در برخی موارد که نیاز به پیوند دارند، اتصال دهنده های مکانیکی سنتی مانند میخ پرچ ، جوش، پیچ یا چسب مایع ممکن است مناسب نباشد یا حتی به این موارد آسیب برساند اینجاست که چسبهای دو طرفه از اهمیت ویژه ای برخوردار می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *