فروش چسب رابرلاینینگ , فروش چسب لاستیک به فلز , فروش تسمه نقاله

شرکت زرین پوشش ایرانیان

شماره ثبت : ۶۱۱۷۶۱

نوار نقاله دیواره دار یک راه حل قابل اطمینان جهت حمل و نقل محصولات در صنایع مونتاژ، صنایع خودرویی  و معادن و صنایع بسته بندی و بسیاری از صنایع دیگر کاربرد فراوانی دارد. این نوار نقاله به منظور و کاربردهای خاصی طراحی شده است که حمل مواد با شیب بین 75 تا 90 درجه نسبت به افق را جابجا کند.

سیستم نوار نقاله دیواره دار

سیستم نوار نقاله به طور کلی از مهم ترین بخشهای هر کارخانه صنعتی یا مرکز تولید و بسته بندی بکار می رود،زیرا بدون این سیستم جابه جایی و حمل مواد به سختی انجام می گیرد و همچنین ممکن است هنگام جابجایی دستی مواد یا اشیاء و یا بسته ها خسارات جبران ناپذیری به نیروی انسانی و همچنین سایر دستگاه های مرتبط بوجود بیاید.

نوار نقاله دیواره دار و به انگلیسی(Sidewall) از دو دیواره لاستیکی  که دارای فرم سینوسی شکل به همراه پله لاستیکی که با فواصل مشخص  و از پیش طراحی شده بر روی یک تسمه نقاله پلاستیکی با استحکام کششی کاملا دقیق تشکیل شده است و جهت انتقال مواد در زوایای تند به دلیل همین جداره ها و پله های لاستیکی عملیات  جابجایی مواد و محصولات را انجام می دهد.

انواع نوار نقاله عمودی

نوار تقاله عمودی نوعی از نوار نقاله است که با شیب تند حتی با زوایه قائمه محصولات و مواد را جابه جا می نماید.

این نوار نقاله نیز به نوبه خود انواع و اقسامی دارد. به عنوان مثال نوار نقاله عمودی از لحاظ نوع مکانیزم به دو دسته زیر تقسیم می شود:

انواع نفاله دیواره دار بسته به نوع تیغه های آن قابلیت حمل مواد با وزن های مختلف را دارد.

کاربرد نوار نقاله دیواره دار

ما در ادامه راجع به نوار نقاله دیواره دار اطلاعاتی ارائه می نماییم:

این نوع نقاله جزء تجهیزات پرکاربرد در صتایع مواد غذایی،پودری و مواد بهداشتی ،معدنی و سایر صنایعی که با کمبود فضا مواجه هستند می باشند و دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی می باشد که به همین منظور به شکل ها و منحنی های مختلف می توان از آن استفاده کرد.

نوار نقاله ساید وال در صنایع غذایی و درصنایع بهداشتی یکی از تجهیزات انتقال مواد مناسب  با داشتن هزینه ی تعمیرات و نگهداری بسیار کم می باشد . و همچنین اگر دیواره آن در برخی موارد به جای دیواره  لاستیکی از دیواره فلزی و یا استیلی استفاده شود چرا که قابلیت شستشو را دارد.

به کمک نصب پره های موج دار در جهت عرض نوار نقاله شیب دار و عمودی تا زاویه 75 الی 90 درجه جابجایی مواد مسیر می گردد و فضای مورد نیاز مواد در حال حمل می تواند به حداقل برسد.

و به دلیل اینکه این نقاله در حاشیه آن دیواره وجود دارد  با وجود این دیواره، از صدمه دیدن مواد در حال حمل جلو گیری می کند و مواد بدون نیاز به نیروی انسانی به راحتی حمل و جابجا گردد.

در نوار نقاله دیواره دار تغییر زاویه شیب ،نیز به وسیله  استفاده از یک نوار سفت و رولیک هل دهنده میسر است.

مرکز خرید نوار نقاله 

فروش نوار نقاله  توسط مرکز خریدهای مختلفی انجام می شود.اما بهتر است؛ جهت تهیه بهترین و مناسب ترین نوار نقاله ها به مراکز اصلی پخش یا تولید کنندگان محصول مراجعه کرد.

و یا با کارشناسان و کسانی که متخصصین این حرفه نیز هستند مشورت کرد تا نوع نوار نقاله متناسب با نیاز خود را خریداری نمود تا از متضرر شدن شرکت به خاطر خرید نامناسب نوار نقاله جلوگیری نمود.
خرید نوار نقاله  به صورت اینترنتی و غیر حضوری نیز انجام می شود. منظور سایت های معتبر وابسته به مراکز مجاز است که دارای نماد الترونیکی اینماد می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *