فروش چسب رابرلاینینگ , فروش چسب لاستیک به فلز , فروش تسمه نقاله

شرکت زرین پوشش ایرانیان

شماره ثبت : ۶۱۱۷۶۱

چسب دو طرفه حرارتی

چسب دو طرفه حرارتی دو طرفه دارای خاصیت هدایت حرارتی و عایق بندی بالا و دارای انعطاف پذیری ،  فشار پذیری ، ویسکوزیته قوی است. سازگار با دامنه دما ، می تواند سطح ناهموار را کاملا محکم بچسباند .

چسب حرارتی دو طرفه

ویژگی ها:

  1. هر دو هدایت حرارتی بالا و مواد عایق ، آسان برای استفاده. برای کار بر روی سطوح ناهموار ، مونتاژ بین ماشین آلات دارد.
  2. پلیمر استفاده شده می تواند باعث شود این محصول دارای نرمی ، انطباق ، چسبندگی بسیار زیاد و نسبت فشرده سازی بالا ، به ویژه قسمت خود چسب باشد که می تواند مونتاژ خط تولید را آسان تر کند.
  3. سازگار با دامنه دمای عملیاتی بزرگ ، می تواند به طور موثر بر انواع محیطهای سخت سازمانی غلبه کند ، می تواند سطح ناهموار را پر کند و صادرات کامل منبع گرما را در اجزای الکترونیکی انجام دهد .
  4. در مخزن ثابت بر روی چیپ ست یا تخت

ه نرم ، نوار حرارتی 3T دارای چسبندگی فوری ، عایق بندی ، بیرون زدگی کم و هدایت حرارتی بالا است.

تعریف چسب دو طرفه

چسب دوطرفه به نوار چسبی گفته می ‌‌شود که در مقابل فشار حساس بوده و توسط ماده چسبنده دو طرف آن پوشش داده شده است.این محصول منحصرا برای چسباندن دو سطح به یکدیگر به طوریکه که در محصول نهایی قابل رویت نمی باشد،توسعه داده شده است.

علت اصلی استفاده از چسب دوطرفه، ارائه محصول نهایی با کیفیت و دقت بالا می‌باشد. در تقسیم بندی چسب ها از نظر ضخامت، می‌توان به چسب دوطرفه نازک و چسب دوطرفه بُعدی اشاره کرد.

چسب‌های دو طرفه نازک بطور معمول در کارهای سبک به کار گرفته می‌شوند اما چسب های دوطرفه بُعدی که ضخامت بالاتری دارند در کارهای سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تولید چسب های دو  طرفه بوسیله پوشش دادن ماده حامل یا کَریِر در دو طرف آن توسط لایه نازک چسب بوجود می‌آیند،پس از خشک شدن چسب بر روی ماده حامل، کاغذ یا فیلم مورد نظر که بر اساس نوع کاربری چسب، از جنس های مختلفی ساخته می شود، به یک طرف چسب دو طرفه چسبانده می‌شود.

سپس چسب‌های دوطرفه به صورت رول های جامبو در می آیند و به ابعاد مورد نظر برش داده می‌شوند. انواع معمول چسب دوطرفه امروزه گونه های مختلفی از چسب دوطرفه تولید می شوند.این چسب ها بر اساس نوع کاربرد، سایز، مواد استفاده شده و… تقسیم بندی می‌شوند.

یکی از انواع چسب های دو طرفه،چسب دو طرفه حرارتی می‌باشد.انواع دیگری از چسب های دو طرفه که به طور گسترده در صنایع ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد، چسب دو طرفه سلولزی و فوم می‌باشد.

کاربرد چسب‌های دو طرفه کاربردهای گسترده ای در محیط‌های خانگی و صنعتی دارد.در ایران چسب دو طرفه عمدتاً در صنایع کیف و کفش، ساخت قطعات الکتریکی، ساخت قطعات کامپیوتر، صنایع بهداشتی، تولید آلبوم دیجیتال، صنایع کارتن سازی، تولید لباس، ساخت اتومبیل و… کاربرد دارد.

در زیر به معرفی رایج ترین چسب های دو طرفه می پردازیم:

1-چسب دو طرفه شفاف :

چسب دوطرفه شفاف یکی از رایجترین چسب‌های دوطرفه در بازار است. کاربران از این چسب برای تولید آلبوم‌ها، پروژه‌های درسی و هر جایی که نیاز به چسبی غیر قابل رویت باشد، استفاده می‌کنند.

یکی دیگراز رایجترین راه‌های استفاده از این چسب دوطرفه، استفاده آن در تولید تخته شاسی عکس می‌باشد. چسب دوطرفه شفاف در ابعاد مختلف و چسبندگی گوناگون در دسترس است.

2-چسب دو طرفه فوم:

چسب دوطرفه فوم به دلیل تطبیق پذیری بالا به اشکال گوناگون بسیار مفید و کاربردی است. معمولا چسب دو طرفه فوم قدرت چسبندگی بالایی را به ارمغان می‌آورد . چسب‌های دو طرفه فوم با تحمل دمایی بالا با چسب پایه آکریلیک و یا چسب پایه رزین در دسترس است. افراد معمولا از این چسب برای چسبانیدن سطوح مختلف و در صنعت وهمچنین در ساخت وسایل مختلف و مونتاژ کاری استفاده می‌کنند.

3-چسب دو طرفه فرش :

این چسب دوطرفه برای تمامی مصرف کنندگان خانگی کاربردی است.افراد از این چسب دوطرفه برای محکم نگه داشتن فرش به کف اطاق و جلوگیری از لغزش آن استفاده می‌کنند. این چسب که شامل بافت‌های بسیار قوی می باشد برای جلوگیری از حرکت فرش طراحی شده است. به علاوه چسب دو طرفه فرش چندین کاربرد خانگی دیگر نیز دارد.

4-چسب دو طرفه خودرویی:

این چسب دوطرفه برای چسباندن تزئینات داخلی اتومبیل مورد استفاده قرار می‌گیرد. این چسب را معمولا در همه جای تزئینات داخلی اتومبیل می‌توان یافت، دلیل استفاده از این چسب دو طرفه در صنعت خودرو سازی این است که این چسب ضد آب و با دوام بالاست.

5-چسب های دوطرفه قوی:

این چسب دوطرفه انتخاب بسیاری از مصارف خانگی است، خصوصا که ضخامت آن 25میلیمتر یا بیشتر است.
از این محصول می‌توان در چسباندن آینه در محل مورد نظر، چسباندن قاب عکس به دیوار، چسباندن پلاک منازل یا به عنوان پشتیبان برای وسایلی که به دیوار میخ شده‌اند، استفاده نمود. چسب‌های دوطرفه قوی به راحتی از سطح بعد از چسباندن جدا نخواهند شد و نیازمند مصرف انرژی بسیار بالایی است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *