فروش چسب رابرلاینینگ , فروش چسب لاستیک به فلز , فروش تسمه نقاله

شرکت زرین پوشش ایرانیان

شماره ثبت : ۶۱۱۷۶۱

چسب مخصوص لاستیک به فلز :

چسب مخصوص لاسیتک به فلز امروزه در صنایع مختلفی به ویژه در حوزه صنعتی بسیار پر کاربرد میباشد مانند صنایع خودرو و…

از این نوع چسب برای اتصال فلز ، لاستیک ، شیشه استفاده میشود . و از موادی مثل الاستومر، که شامل بوتادین، استایرن

ها و لاستیک های طبیعی و … می باشند، به فلزات مختلف و متنوعی مثل آلومینیوم، فولاد، آهن و … می باشد. بعلاوه

همانطور که ذکر شد، این چسب ها، قابلیت اتصال لاستیک به انواع بسیار زیادی از مواد دیگر از قبیل پلاستیک ها و شیشه ها و مواد و محصولات تولید شده در صنایع نساجی را نیز دارا می باشد.

در این مقاله خواستاریم تا شما را با یکی از پرکاربرد ترین نوع چسب در حوزه صنعت  آشنا سازیم در ادامه با ما همراه شوید :

چسب مخصوص لاستیک به فلز چیست و چه کاربری دارد ؟

چسب مخصوص لاستیک به فلز، یکی از چسب های بسیار قدرتمند صنعتی است که دارای کاربرد های بسیار زیادی در صنایع تولید قطعات خودرو، در صنایع تولید انواع غلتک ها برای کارخانه های سیمان، در صنایع رابرلاینینگ انواع مخازن فولادی و فلزی و … می باشد.

در هنگام خرید چسب  مخصوص لاستیک به فلز، برای تولید قطعات مورد نظر خود، بایستی نوع لاستیک، به همراه نوع پلیمر و یا فلزی که می خواهید به یکدیگر اتصال دهید را به شرکت فروشنده اطلاع داده باشید تا متناسب با دو جنسی که می خواهید به هم دیگر اتصال دهید، شرکت تولید کننده چسب بتواند بهترین نوع چسب را برای شما ارسال کند و در نهایت کار تولید قطعه در شرکت و یا کارخانه شما با نهایت کیفیت و دقت انجام شود.

نکات ضروری و کاربردی در مورد چسب مخصوص لاستیک به فلز :

  1. صورتی که این چسب ها در سردخانه ها و یخچال ها با دمای زیر صفر نگهداری می شوند، بایستی قبل از شروع به استفاده از آن ها، به دمای 20 درجه بالای صفر برسند. دمایی که برای چسب کاری کاملا مناسب و ایدهاست.
  2. قبل از شروع به چسب کاری با چسب اتصال لاستیک به فلز، باید به آن ها توجه نمود، این است که باید قبل از شروع عملیات چسب کاری، قطعه مورد نظر از هر نظر پاک شده و با انجام اعمالی از قبیل اسید شویی، چربی زدایی و ..همچنین کنترل دما و رطوبت قطعه ، عملیات چسب کاری با کیفیت بالاتری به انجام برسد.
  3. برای خشک شدن هر لایه چسب اتصال لاستیک به فلز، زمان خاصی لازم است که بایستی با توجه به دستورالعملی که درباره آن محصول داده شده است، این مدت زمان رعایت شده تا محصولی با کیفیت بالا تولید شود. در صورتی که این زمان رعایت نشود، ممکن است چسب به راحتی از روی قطعه مورد نظر باز شده و کیفیت لازم را نداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *