فروش چسب رابرلاینینگ , فروش چسب لاستیک به فلز , فروش تسمه نقاله

شرکت زرین پوشش ایرانیان

شماره ثبت : ۶۱۱۷۶۱

چسب کموزیل آلمان

چسب کموزیل یکی از پرمصرف ترین چسب در صنایع مختلف به ویژه در حوزه کسب و کار صنعتی است،  و پرفروش ترین و با کیفیت ترین انواع چسب کموزیل، کموزیل آلمان است که افراد زیادی را به سوی خرید خود جذب کرده است و اکثر مردم جهان برای چسباندن لاستیک و وسایل فلزی ؛ شیشه ایی از این نوع چسب مخصوص اتصال استفاده میکنند.

شرکت های معتبر ایرانی که در زمینه تولید و واردات و صادرات انواع چسب ها فعالیت می کنند، در بخش واردات، یکی از چسب هایی که به کشور وارد می کنند، چسب کموزیل آلمان می باشد.

این نوع چسب طرفداران بسیاری در ایران داشته و شرکت های ایرانی، بدلیل استقبالی که از چسب کموزیل آلمان در داخل کشور می شود، تمایل به وارد کردن این چسب دارند تا از طریق آن بتوانند، علاوه بر افزایش کیفیت محصولات تولیدی کارخانه ها، سود بیشتری را از این راه بدست بیاورند.

در این مقاله، قصد داریم تا شما را با چسب کموزیل آلمان، به عنوان یکی از برترین برند های چسب کموزیل در سطح جهان آشنا کرده و درباره کاربرد ها و نحوه استفاده از چسب های کموزیل، از جمله چسب کموزیل آلمان به بحث و گفت و گو بپردازیم. با ما همراه باشید.

پرکاربرد ترین انواع چسب کموزیل آلمان :

    1. یکی از بهترین و معروف ترین انواع چسب کموزیل آلمان، چسب کموزیل 211 می باشد که در بازار فروش این محصولات، از محبوبیت بالایی برخوردار است. این نوع چسب کموزیل، به صورت یک پرایمر چند منظوره عمل کرده که در هنگام عملیات چسب کاری و در زمان اتصال فلز، به انواع لاستیک ها، کار چسباندن و اتصال فلز مورد نظر، به چسب بعدی که روی آن قرار می گیرد.
    2. چسب کموزیل آلمان 222 : این چسب معمولا و در بیشتر مواقع بعد از چسب کموزیل 211 و بر روی آن قرار می گیرد. معمولا این نوع چسب به رنگ مشکی بوده و به همین دلیل است که به راحتی می توان نقاطی را که چسبکاری نشده اند، مشخص نمود. زیرا لایه زیرین به رنگ طوسی می باشد. این نوع چسب، به عنوان یک عامل اتصالی بسیار مناسب برای اتصال محدوده وسیعی از الاستومر ها، به انواع فلزات و پلاستیک ها شناخته می شود.

چسب کموزیل آلمان 222 در کنار نوع 211 آن معمولا به همراه هم در چسبکاری فلزات به لاستیک ها مورد استفاده قرار گرفته و بعلاوه در مورد رابرلاینینگ مخازن نیز در بیشتر موارد، این دو نوع چسب به همراه هم بکار گرفته می شوند تا بتوانند ضمن اینکه در کنار هم پوششی کاملا محکم و با استحکام بالا بسازند، محصولی با کیفیت بسیار بالا را نیز تولید کرده و رضایت مشتری و افزایش میزان فروش و سود دهی را سبب شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *